Indrek tuli meie juurde esialgu kliendina. Olime küll väikesed tegijad, kuid meie õunad maitsesid talle ja tema perele. Tellimustel järel käimise jooksul muutus ta meile aga lausa tugiisikuks – andis soovitusi turunduse osas, märkas, kui müüja vajas koolitust, tegi kliendi tagasisideuuringuid, korrigeeris hinnakujundust ning palju palju muud.
Ühel ühisel kokkusaamisel oli just tema see, kes ütles, et meie olemegi Taluõun selle kõige paremas mõttes! Omal viisil aitas Indrek meil endil aru saada, miks just meie õunad on erilised. Olime talle rääkinud, kuidas meie õunapuud saavad erilise lõikuse, korjame ise käsitsi ja ettevaatlikult õunad puult, valime välja ilusaimad ja kvaliteetseimad ning ei kasuta säilitusaineid. Nii nagu ema kodus kasvatas.

Aga enne, kui Indrek saatis meile kirjaliku kokkuvõtte, ei olnud me ise selle peale üldse mõelnudki, et meie õunad erilised on. Kuid tõepoolest, Halika Taluõun ei ole tavaline poes sobratud, ladudes seisnud, maha kukkunud, jahuseks läinud õunajuss. Teeme oma tööd hoolega, ning meie letile toomise protsess on kiire. Seetõttu onmeie õuna hammustades olemas see mõnus mahlane „krõmps“, nagu õun oleks just värskelt puu otsast korjatud.

Indrek aitas meil endil aru saada meie toote väärtusest, millele me enne ei osanud tähelepanu pöörata, veel vähem seda oma kliendikommunikatsioonis kasutada.